Co to jest Quora i jak to działa

Dowiedz się, jak Quora może być użyteczna jako część większej strategii rozwoju. Quora to wysoko oceniana platforma do zadawania pytań i odpowiadania na nie. Wysoka widoczność w wynikach wyszukiwania sprawia, że ​​jest to przydatne miejsce do budowania świadomości firmy poprzez odpowiadanie na pytania.

 

Czym jest Quora?

Quora to globalna platforma internetowa służąca do zadawania pytań i udzielania odpowiedzi. Według Google Trends liczba wyszukiwań jest znacznie wyższa w Indiach niż w Stanach Zjednoczonych. Wydaje się jednak, że Quora ma dobrą pozycję w przypadku wielu zapytań wyszukiwania. Fakt, że Quora odpowiada na pytania, może być jednym z powodów, dla których Google tak wysoko ocenia Quorę pod względem pytań.

 

Google zajmuje się wyświetlaniem stron internetowych zawierających odpowiedzi na pytania . Quora to strona internetowa, która odpowiada na pytania. Według nieistniejącego już rankingu popularności Alexy, w lutym 2022 r. Quora zajęła 276 miejsce pod względem ruchu spośród wszystkich witryn w USA i zajęła 323 miejsce na świecie. Te pięcioletnie dane Google Trends pokazują, że Quora ma profil trendu wzrostowego. Oznacza to, że Quora zyskuje na popularności.

 

Ten wzrostowy trend nie ogranicza się do Stanów Zjednoczonych. Znajduje to również odzwierciedlenie we Francji, Niemczech, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Australii. Quora to popularna strona internetowa, która stale zyskuje na popularności.

 

Jak działa Quora?

Uczestnictwo w Quorze jest łatwe. Wystarczy zarejestrować się w Quora, a następnie zacząć odpowiadać na pytania. Witryna jest w dużej mierze moderowana przez siebie, ponieważ odpowiedzi dobrej jakości są faworyzowane, a słabe odpowiedzi są przeceniane.

Co to jest Quora i jak to działa

Członkowie witryny Quora mogą również zgłaszać obraźliwe lub spamerskie odpowiedzi. W Quora są moderatorzy, którzy sprawdzają zgłoszone odpowiedzi. Mówi się, że moderatorzy w Quora są pracownikami lub podwykonawcami.

 

Czy można umieścić link do Twojej witryny w Quora?

Link do własnej strony może być postrzegany w niekorzystnym świetle, co źle odbija się na członku i promowanej witrynie. Ogólnie rzecz biorąc, nie należy brać udziału w Quora, aby tworzyć linki. Co więcej, jest to dość bezcelowe, ponieważ linki nie są obserwowane, co oznacza, że ​​Google prawdopodobnie ich nie użyje.

 

John Mueller z Google sugerował, że jest świadomy użycia Quora do budowania linków w dyskusji na Twitterze na temat Quora do budowania linków. Najlepszym podejściem do Quora jest po prostu budowanie świadomości marki poprzez bycie dobrym członkiem Quora.

Jak Quora pasuje do strategii marketingowej

Jak marketerzy mogą używać Quora do SEO?

Klient zazwyczaj płaci konsultantom ds. marketingu w wyszukiwarkach za bezpośrednio wymierne i możliwe do przypisania korzyści związane z rankingiem. Marketer to zrobił, a pozytywnym wynikiem jest taki wynik, jak link lub odwiedziny witryny. Ale inne sposoby marketingu są trudne do zmierzenia lub przypisania bezpośredniej korzyści.

 

I to jest ten rodzaj działalności, który może być przydatny do rozwoju firmy, ale to długa gra. Takie pośrednie podejście może pomóc użytkownikom zapoznać się z witryną i zacząć wyszukiwać ją po nazwie, co może być korzystne dla SEO. A to może prowadzić do lepszych rankingów, bezpośrednich wizyt, popularności szeptanych i linków.

 

Przekazać informacje

Najbardziej podstawowym elementem marketingu firmy w Internecie jest rozgłoszenie tego. Najsilniejszą rekomendacją, jaką może otrzymać firma, jest polecenie jednego znajomego, który poleca witrynę drugiemu znajomemu. Kiedy firma może sprawić, że ludzie będą tak entuzjastycznie nastawieni do swojego biznesu, że przyjaciel mówi innemu przyjacielowi: „ Idź do tego biznesu, zajmą się tobą ”, jest to praktycznie licencja na zarabianie pieniędzy.

Konkurenci po prostu nie mogą z tym konkurować. Ale aby dojść do tego punktu, firma musi przekazać słowo. Wiele z największych sukcesów zawdzięcza swoją popularność rekomendacjom od znajomych do znajomych. To aspekt marketingu internetowego, który gubi się, gdy koncentruje się wyłącznie na rankingu dla Google. Google ma tendencję do oceniania stron internetowych, które użytkownicy spodziewają się zobaczyć.

 

Jeśli więc firma nagle odnosi sukces, a konsumenci wysyłają sygnały, że witryna jest popularna w przypadku określonego produktu lub usługi, Google będzie chciał pokazać tę witrynę. Powodem jest to, że Google zawsze pokazywał użytkownikom najbardziej autorytatywną witrynę dla danego zapytania. Ale nie możesz stać się popularny, jeśli nikt o tobie nie słyszał. Quora może być pierwszym krokiem w budowaniu tego rodzaju popularności szeptanej.

Były Googler Matt Cutts, który kierował zespołem Google do walki ze spamem, a ostatnio pracował dla United States Digital Service, jest członkiem Quora i odpowiadał na pytania dotyczące jego nowej dziedziny w służbie rządowej.

 

 

Buduj dobrą wolę na Quora

Mówiąc o Cutts, jest on wzorem kogoś, kto buduje dobrą wolę i szeptanie, uczestnicząc w społeczności w autentyczny sposób, który był pomocny. Według Cuttsa :

„Przeczytałem książkę The Cluetrain Manifesto, która zawierała historię pracownika United Airlines, który odpowiadał na pytania i pomagał ludziom. Później zobaczyłem kilka osób

dyskutujących o Google na forum dla webmasterów, w tym o kilku teoriach spiskowych, takich jak „Jeśli kupisz reklamy Google, zajmiesz {wyższą, niższą} pozycję w Google”.

 

Zapytałem zespół PR Google, czy byłoby w porządku, gdybym od czasu do czasu odpowiadał na pytania lub obalał błędne przekonania na tym forum dla webmasterów, a oni odpowiedzieli, że tak. Zarejestrowałem więc konto jako „GoogleGuy” 8 października 2001 r. i zacząłem odpowiadać i odpowiadać na pytania w wolnym czasie. Myślę, że w końcu napisałem 2800+ postów na tym forum”.

 

Pomyśl o tym: 2800 postów na forum dla webmasterów, odpowiadających na pytania dotyczące Google. Na początku wyszukiwania żadna z innych wyszukiwarek i firm powiązanych z wyszukiwaniem nie poświęcała tyle czasu i wysiłku, aby dotrzeć do społeczności, które były częścią ich ekosystemu i budować dobrą wolę. Wartość firmy jest związana z reputacją firmy.

Firma, która zbudowała dobrą wolę wśród społeczeństwa, jest z natury godna zaufania i polecana bez zastanowienia. Budowanie dobrej woli z opinią publiczną jest niedoceniane i pomijane w marketingu internetowym. Nie można budować dobrej woli, skupiając się na czynnikach rankingowych Google, takich jak linki , tekst kotwicy i tagi tytułu. Autentyczność jest coraz ważniejsza dla Google, ponieważ jest ważna dla jej użytkowników.

 

Według artykułu Adweek dotyczącego marketingu podczas pandemii COVID-19 autentyczność jest ważna dla pokolenia Z:

„Ci cyfrowi tubylcy są przyzwyczajeni do konsumowania wielu informacji naraz, są obeznani z technologią i są z natury podejrzliwi w stosunku do reklam. Ta publiczność szuka

autentyczności…”

 

Artykuł w Harvard Business Review na temat marketingu firm podczas pandemii stwierdzał:

„… firmy muszą wykazać, że ich wkład jest materialny, a nie wyłącznie dla korzyści komercyjnych. Konsumenci uznają autentyczność i prawdziwy cel.”

 

„Autentyczność” i „prawdziwy cel” powinny być celem uczestnictwa w społeczności takiej jak Quora. Autentyczność i dobra wola oznaczają regularne uczestnictwo w pomocny sposób. Jednorazowa kampania w ciągu dnia, tygodnia lub miesiąca uczestnictwa może nie nabrać rozmachu. W kręgach moderatorów ten rodzaj aktywności nosi nazwę Drive-by Spamming i jest niemile widziany zarówno przez użytkowników, jak i moderatorów.

 

Tak jak nie można włożyć dolara do pudła na cele charytatywne i kupić sobie dobrej woli i autentyczności, tak firma nie może jednorazowo zorganizować kampanii mającej na celu budowanie popularności, dobrej woli i rekomendacji przyjaciół. Im bardziej firma uczestniczy, tym bardziej przejdą do autentyczności i będą postrzegani jako „dobrzy faceci” lub „dobre dziewczyny”.

 

Rankingi na barana

Inną strategią budowania obecności w Internecie jest pozycjonowanie w innej witrynie. To jest coś, co nazywam Rankingami Piggyback. W dawnych czasach strategia rankingu firmy programistycznej polegała na identyfikowaniu wszystkich odpowiednich witryn pobierania oprogramowania i przesyłaniu oprogramowania przy użyciu wysoce zoptymalizowanych i unikalnych treści. Jeśli się powiedzie, witryna pobierania oprogramowania znajdzie się w pierwszej dziesiątce pod względem ważnych słów kluczowych związanych z oprogramowaniem.

 

Podobnie, firma może odpowiadać na pytania na Quora w użyteczny i wyczerpujący sposób oraz pozycjonować te słowa kluczowe. Oczywiście nie chcesz, aby Quora wyprzedziła ich w wynikach wyszukiwania. Ale jeśli strona zawiera wzmiankę o witrynie, liczy się to jako wygrana. Kiedy inni członkowie Quora zaczną łączyć się z witryną, jest to wielka wygrana.

 

Oznacza to, że Twoja firma otrzyma ruch z tego rankingu lub przynajmniej zbuduje wartość firmy. Konsumenci mogą rozwijać pozytywną znajomość marki, gdy pojawia się ona w odpowiedziach. Umieszczenie przyjaznej strony w pierwszej dziesiątce jest lepsze niż konkurenta zajmującego te miejsca w pierwszej dziesiątce.

 

Dlaczego Quora ma znaczenie dla Twojej strategii marketingowej

Społeczność marketingu cyfrowego zwykle koncentruje się na szybkich wygranych i korzyściach z tej działalności. Ale często to cięższa praca polegająca na budowaniu doskonałości może stworzyć popularność i ranking. Wspaniale jest mieć doskonałą obsługę klienta. W połączeniu z działaniami promocyjnymi to droga do sukcesu. Nie traktuj Quora jako strategii. Bycie dobrym członkiem społeczności i budowanie solidnej reputacji najlepiej jest wykonywać jako część większej wieloczęściowej strategii.